Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miki
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 5472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 21:20, 12 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
napewno nie 2 razy wiekszy chyba ze jak postawisz na jednym kole i w pionie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
shadowmaster
Rozgadany
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 12:23, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
pypcioman napisał: |
ktoś tu widocznie nie poczuł co to znaczy spotkanie glana z czyimiś jajami ! |
a moze wolisz dostac butem od laciny gwarantuje ze zaboli
nie ma jak 3.5cm obcasu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pypcioman
MENDA JEDNA
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2267
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: opozycja
|
Wysłany: Nie 23:04, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
shadowmaster napisał: |
laciny |
WTF is lacina :o
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
shadowmaster
Rozgadany
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 0:41, 14 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
lacina w zargonie tancerzy to taniec latynoamerykanski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 5472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 8:27, 26 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
aha.. i wszystko jasne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pypcioman
MENDA JEDNA
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2267
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: opozycja
|
Wysłany: Sob 19:26, 17 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
wracając do rowerów
można je spawać czy są odlewane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 5472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 13:22, 12 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ramy stalowe badz kompozytowe sa spawane .. odlewa sie tylko rury a nstepnie spawa specjalnie tak aby zwiekszyc wytrzymalosc ramy
w konstrukcjach karbonowych za powiedzmy 13k zl rower sa juz ramy odlewane w calosci z karbonu z domieszkami .. tylko ze wtedy geometria ramy tez nieco rozni sie od tej normalnej znanej z typowego MTB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EMU
STARRY Wyjadacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:30, 25 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
a ja tam nie mam tutaj rowerka a u babci mamtaki mega stary ale nie przeszkadza mi to żeby pokonywac mase kilmetów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 5472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 21:39, 29 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
czas tutaj cos napisac bo sie wkoncu sezon zbilza prawda?
wiec geralnie jakie sa plany na ten rok
- po pierwsze to czekam na rowerek z serwisu (wymiana ramy i amora bo mi rozerwalo ) z tego co wiem to amor mam nowy ale rama jak to rama poczekam az sie zlamie w pol to mi wymienia
- po drogie trzeba sie zaiteresowac zmiana kol na lżejsze marcin cos tam kombinowal z tymi z DEORE XT ale one sa w pi... drogie wiec sobie znajde cos w podobnej wadze ale tansze
- nastepnie wymiana kasety (no w sumie to razem z kolami ) do tego przyda sie oczywiscie nowy lancuch
i narazie na takim zestawie poprzestane . z takich detali rowerowych to czeka mnie zakup wdzianka dla kolarza no i rekawiczek bo niestety te sprezentowane dla mnie przez age mi sie stracily a byly takie super .. a szkoda
no i genralnie mam w planie 2 imprezy rowerowe
MTB CUP w WPKIWU w chorzowie
oraz MARATOR W KRAKOWIE
jak sie cos jeszcze napatoszy to chetnie sie wybiore nawet jakbym mial jechac sam
i zostala jeszcze do zrobienie wycieczka do krakowa ostatnio czas wyszedl max 4h w jedna strone ale samemu mi sie nie bedzie chcialo jechac taki szmat drogi
ciekawe co z tych postanowien uda mi sie osiagnać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EMU
STARRY Wyjadacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:32, 30 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
jak będziesz bakał na siłownie i ćwiczyl ciało to kondycje wyrobisz sobie taką że nawet na babią góre wjedziesz bez zadyszki:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 5472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 18:54, 19 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
t silka jest nie dla mnie :d
ja sie tam nie nadaje
a co do rowerku to na poczatek skupiam sie na naprawie zespolu napedowego
czyli korby kasety suportu i lancucha
aa i zapomnialem dodac marcin sklada sobie rowerek pod maratony wydal na to w pizdu kasy a ja genralnie na oku znalzlem cos na indetycznym osprzecie i suma sumarów wychodzi to znacznie taniej niz to jego skladanie czesc po czesci :
rowerek sie nazywa KROSS level a10 jest zaejbisty pod wzgledem osprzetu czesci i dupereli zwiazanych z 2 kolkami
a co do tego wychodzi taniej nizli bym sam to skladal
[link widoczny dla zalogowanych]
choc pewnie co niektorych przerazi cena za ten rower dla mnie to nie jest zbyt wygorowany cennik biorac pod uwage iz rower jest na osprzecie takim ze nie ma lepszego jednie co bym w tym cfg bike zmienil to rama (na full carbon) oraz korba (cos z deroe xt ) no i pedaly SPD bo to podstawa w efekcie mam rower z gornej polki za 6 tys zlotych
wagowo moge sie w tym wypadku sciagac z najlepszymi bo bike juz jest na poziomi 12 kg po zmianie ramy bylo by jeszcze mniej sama mysl ze mozna smigac na takim ultra lekkim biku przyprawia o zawroty glowy ahhh nic tylko zbierac i kupowac marzenie hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Anomander Rake
Początkujący
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:30, 24 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Panowie (i panie!) na rowerze powoduje spadek potencji / oziębłość przez cośtam
Z 2 strony powoduje wzrost potencji / brak oziębłości przez poprawę kondycji, zdrowia, umięśnienia. Nie wierzcie Amerykanom.
a teraz z sensem - rower to jest to. Szczęście że mieszkam na terenach górskich i blisko dużego lasu, terenowa wciąga, o tak. Mam terenówkę wśród rowerów, model na skoki, firmy zapomniałem niestety a po dzisiejszych podróżach siły i chęci na zejście i popatrzenie brak. Tylko że ten góral ciężkawy jest i opony przeszerokie, co utrudnia jazdę. Zazdroszczę posiadaczom normalnych górali
Z 2 strony mało który by wytrzymał jazdę po lesie.
Popatrzyłem na poprzedni post i pomyślałem... 12 kg. Ale schudłeś ale widzę że nie o to chodziło hehe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aga ;-)
DZIEWCZYNA ADMINA
Dołączył: 20 Cze 2007
Posty: 2137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Katowice
|
Wysłany: Sob 12:29, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a widzicie jak zycie potrafi zaskakiwac.. dla przecietnego uzytkownika rower to tylko 2 kolka rama i samo jedzie:D
a tu widac nie obedzie sie bez specjalistycznego sprzetu
to ja proponuje(zeby sie wiecej dopwiedziecw tej materii) opis takiego rowerka, co musi miec ina co zwrocic uwage
pytam jako potencjalny kupujacy
Mikus licze na Twoja wypowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EMU
STARRY Wyjadacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2208
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:53, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ja tez jestem zainteresowany co do takiej wypowiedzi wiec panowe wypowiedzcie sie jakbyście byli sprzedawcami( uczciwymi) s nie prójącymi sprzedać stary sprzęt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 5472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 22:18, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
wiec tak po pierwsze przy zakupie roweru nalezy sie zastanowic do czego ma nam sluzyc ów maszyna
jesli to ma byc zwykly MTB czyli rowerek miejscki z zacieciem górskim pospolicie mówiąć "Góral" to wtedy szukamy rowerka który bedzie z kategori MTB lub XC (cross cuntry) w tej kategori mamy spory wybór ale o tym nieco pozniej
drugą grupą rowerów sa rowerki dla osób uprwiajacych Freestyle czyli pospolite BMXy na 12 calowych kolach czesto ze wzmocniona rama i nisko polozonym siodelkiem tutaj liczy sie w zasadzie wytrzymalosc rowerka no i jego waga wkoncu to rowerki do skakania ale nie az takie wyczynowego po górach
trzecia grupa bików sa rowery pospolicie zwane jako DH (downhil) albo full suspension czyli takie co maja zawieszenie amortyzowane - jest to realizowane na wiele sposobów w kazdym razie taki rowerek ma za zadanie wjechac w kazda dziure i z kazdej górki zjechac w 1 kawalku ramy to poteżne wzmocnione kontrukcje tak wiec na czyms takim mozna poszalec
o ile Rowerki MTB/XC róznia sie od tych Freestylowych to DH jest blizszym do MTB tylko ze bardziej nastawionym na wyczynowa jazde w terenie
ale znajac zycie wiekszosc ludzi wybierze sobie pewnie cos z pierwszej kategori czyli MTB
i teraz pytanie czym sie tutaj kierowac
kazdy biker powienien wiedziec iz dobry rower to podstawa a dobra podstawa w rowerze to rama tak wiec jesli trafi sie nam bardzo fajna wizulanie rama która bedzie sercem naszego sprzetu warto zadbac o to z czego tak w zasadzie ona jest w najdrozszych konstrukcjach sa stosowane ramy wykonane z włokna Carbonowego taka rama razem z mostkami wazy niesplna 1-1.2 kg tak wiec jest to najlepsza podstawa do naszego bika ale niestety nie na kazda kieszeń ramy Carbonowe zaczynaja sie od 3-6 tys zl a nawet mozna spotkac takie co warte sa grubo ponad te kwote
jesli waga ramy jest dla nas priorytetem a chcieli bysmy zachowac rozsadek i równowgage pomiedzy kasa a waga rowera i wizualnoscia jego warto sie tez zaiteresowac konstrukcjami carbo/alu czyli rama aluminiowa wzmocniona carbonowymi dodatkami
w najtanszym wypadku gdy nasz budzet jest okrojony wybieramy rame full ALU ale nie badzmy w tym wypadku naiwni podczas dluzej explotacji rama tego typu moze sie po prostu zetrzec
tak wiec w przypadku ram polecam te carbonowe jesli jednak kogs na to nie stac to carbo alu a juz w najgorszym wypadku gdy dla nas waga nie jest najwazniejsza i nie jezdzimy zbyt intesywanie to alu tez moze sprostac naszym wymagania
nastepnym aspektem rowerka ktory ma na niego najwiekszy wplyw sa przerzutki
jest to oczywiscie bardzo szeroko powiedziane przerzutki ale na to skladaja sie wszystkie elemtnty baa nawet sa odpowiednie grupy sprzetowe
tak wiec po krótce postaram sie wyjasnic co jest co
Przezutki dzielimy na 2 producentów Shimano oraz SRAM
ten drugi jest raczej rzadko spotykany jednak w grupach zawodniczych cieszy sie bardzo dobra renoma i wytrzymaloscia
shimano natomiast jest producnetem kazdemu znanych przerzutek te z kolei dziela sie na kilka grup
najlepsza z nich sa przrzutki oznaczone symbolem
Deore XTR - sa ta przerzutki z tzw "górnej pólki" czyli dla zawodowców którzy za priorytet w rowerze maja wage to tez cena jest kosmiczna bo ponad 500zl
nieco nizej w klasyfikacji znajdziemy Grupe Deore XT przerzutki które w zasadzie zaporzyczaja bardzo wiele z XTRów jednak tych 1-2 lata starszych cena tez jest niezla ale nie az taka jak w przypadku XTRów 200-300zl przerzutki te ciesza sie równowaga pomiedzy cena a jakoscia gdyz mechanizm ten jest calkiem sprawny a tez nie wazy strasznie duzo
nowoscia na rynku jest grupa SLX czyli krzyówka XT z LX o którym wspomne za chwilke
SLX mial za zasadnie zalatac przepaśc jaka dzielila najstarsze modele z tymi topowymi i stanowic alternatywe dla osob o skromniejszym portfelu SLX jest tak wiec nowa grupa która od niedawna pojawila sie na rynku shimano i mozna powidziec ze godnie reprezetuje dawne mechanizmy grupy LX czy tez Alivio
grupa LX czyli w zamysle shimano mial byc to przezutki najlzejsze ale jednak cos poszlo im nie tak i grupa ta jest raczzej nisko w stosunku do reszty wytrzymalosc przerzutek tego typu jest niezla ale czasem zdarzaja sie im zaciecia czy tez rozregulowania
grupa Alivio SHIMANO SIS oraz inne nie wyszczegolnione
czyli innymi slowy produkcty ktore kiedys byly rozwijane przez firme shimano a teraz odchodza powoli do lamusa czasem producneci rowerów wciskaja nam na sile sprzet tego typu a nie inforumja ze potem ciezko jest znalezc czesci zamiene do tego typu sprzetu
oczywiscie instnieja przezutki typu NO NAME czyli takie do ktorych zaden producnet sie by nie przyznal i tych nalezy sie wystrzegać
oczywiscie w kwesti przerzutek sa przednie i tylnie i zaleca sie stosowac te same grupy zarówno w przednich mechanizmach jak i tylnich chodzi tutaj o wytrzymalosc calego napedu lepiej jest zeby wszystko zurzywalo sie rownomiernie niz jedno sie zepsulo dajmy na to przerzutka tyl a przód nie to wtedy ta z przodu moze psuć nam nowy mechanizm z tylu i odwrotnie
tak wiec jak kupujemy rower z oprzetem deore SLX czy XT to mamy przód i tyl w ttym osprzecie wystrzegamy sie mieszania
nastepnym waznym elemntem roweru który w głownej mierze decyduje o konforcie jazdy jak i jego wadze jest amortyzator
amortyzatorów jest tyle rodzajów i typów ile wlosów na glowie nie bede tutaj wymienic co i jak opowiem tylko o najwazniejszych elemetnach na jakie trzeba zwrócic uwage
tak wiec amortyzatory dzielimy na 3 grupy
takie co maja sprezyne i elastometr
takie co maja olej czyli olejowe
i takie co sa na powietrze
te ostatnie sa najlzejsze z racji jak najmniejszej liczby czesci
tak wiec do pierwszych w sumie najslabszych zaliczamy amortyzatory które maja pospolite GUMKI na rurach goleniowych czyli osłony przed zbieraniem sie syfu podczas jazdy po tym najlatwiej poznac z czym mamy do czynienia i powiem szczerze nie kupil bym zadnego rowera z czyms takim raz ze to wyglada jak nie wiem co a dwa ze po 1-2 msc sie taki amorytazator zacina zaciera i nie dziala to tak jak powinno w grunicie rzeczy takie amory to sa chyba po reklame niz po faktyczne dzialanie ich praca opiera sie zasadniczo na sprezynie a z ta bywa roznie tak wiec odradzam zakupu amorów z gumka do takich amorów zaliczaja sie amorki oznaczone logo ZOOM
olejowe amortyzatory to z kolei amortyzatory które posiadaja sprezyne w srodku ale jest ona nie tylko nasmarowana ale wrecz zalana olejem ktory dziala tutaj jak tlok
w tym sprzeecie trzeba dbac o odpowiedni poziom oleju i nie dopuscic aby górne golenia nie zbieraly syfu i nie wrzucaly nam go do srodka z lepszych sprzetów mozna tutaj nadmiec amorek XCR suntor albo Rock Shock Dart 2 lub 3
amortyzatory powietrzne to górna polka ceny tutaj krztaltuja sie od 1000-3000zl za amortyzator w zaleznosci od jego specyfikacji itp dziala one na zasadzie pompowania mozna je spokojnie pompowac specjalna pompka do amrtyzatorów i dostosowywac do wagi bikera dodatkowo amortyzatory tego typu sa bardzo lekkie no i malo awaryjne polecam MANITOU r7 czy tez FOXa
wazne tez jest gdy kupujemy amortyzator czy tez rower z amorem aby zwrocic uwage czy dany amor ma tzw blokade skoku tzw LOCK OUT jest to taki koreczek ktory mozna przekrecac na górnym goleniu amora zwykle tanie konstrukcje tego nie maja bo i po co tak wiec moze to byc znak ze przy zakupie mamy do czynienie z czyms lepszym :d
opony zwykle kupuje sie pod odpowiedni rozmiar kola ale poniewaz producneci stosuja tak wiele roznych mieszanek gumy ze mozna sie pozwijac na sam widok katalogu ogumienia ze to szok tak wiec tutaj w zasadzie polecamy oponki z MAXISA albo Shwalbe ewetualnie cos z Michalin generalnie dobra opona to taka co jest zwijana ale jak mamy ja na rowerze to warto zwrocic uwage na dane zapisane na oponie pamietajmy ze czym szersza opona tym lepiej trzyma nas na podlozu ale tez mamy wiekszy opór toczenia i musimy wiecej sily dac aby sie poruszac na rowerze wezsze oponki daja nam komfort jazdy nieco szybciej pozatym mamy wtedy lepsza wage rowera
manetki i hamulce
czyli osprzet na kierze
jesli chodzi o manetki to mozna je miec osobno a mozna tez sie szarpnac na tzw klamkomanetki czyli takie ktore maja jedno i drugie w jednym mechanizmie sotsowane jest to rozwiaznie w drozszych konstrukcjach wyscigowych dziala to na zasadzie 2 dzwigni hamulec zaciskamy do siebie i ta sama klamka hamulca zmieniamy biegi naciskajac ja w dól lub w gore
sa tez rozwaizania tansze tutaj z tych lepszych moge polecic manetki skokowe czyli takie co maja do wrzucania biegów dwie dwzigienki jedna znajduje sie pod kierownica tak ze naciskamy ja kciukiem a dróga do wrzucania biegów jest nad nia dzial to bardzo dobrze no i jest bardzo wytrzymale
tanszym odpowiednikiem manetek sa pospolicie zwane pierscienie czyli przerutka dziala tutaj nam na zasadzie takiej ze mamy ja caly czas pod reka i delikatny ruch nadgarstka w gore lub w dol obniza lub podwysza nam bieg jest to jedno z pierwszych rozwiazan w kierunku obizenia wagi rowera jednak przerutki teo typu sa czesto wykonane z materialow ktore szybko sie lamia pozatym sam mechanizm jest wykonany z zapadek ktore z biegiem czasu moga sie poprostu skruszyc od samych wstrzaszow kierownicy dlatego tych przrzutek nie polecam
oczywiscie sa jescze manetki najstarszego typu ktore sa montowane na kierownicy w formie takiego pokretla slynelo z tego z poczatku Shimano SIS ktory doslownie montowal to do kazdego rowera starego typu w obecnym czasie rezygnuje sie z tego rozwiazania bo to ani nie jest dobre ani nie zawodne
hamulce jak kazdy wie sa waznym elelmten rowera bez nich mogla by sie skonczyc w krzakach albo pobliskim rowie
najlepszym rozwiazniem sa hamulce tarczowe Deore XTR tarcze wzmacniane mechanizm hamulcowy oparty na ukladzie hydraulicznym reakcja pratycznie momentalna oczywiscie to sa hamulce z gorej polki
nieco nizej jest hydrauliczny Deore XT oraz producenci tacy jak TEKTRO odpowiednik shimano XT dziala jak trzeba ale nie wymagajamy od niego za wiele
jesli jednak nie stac nas na hydrauliczne tarcze warto zaiwestowac w tarcze mechniczne podobne rozwiazanie co hydra ale dziala na zasadzie linki
nastepnymi hamulcami sa hamulce typu Vbrake
czyli takie co maja klocki hamulcowe przy obreczy felgi mozna sie spotkac z hamulcami ktore maja klocki hamulcowe montowane na srube badz na srubunek te pierwsze sa lepsze ale tez drozsze ale w koncu za cos sie placi
no i na koniec warto przy zakupie zwrocic uwage na wage calkowita rowerka konstrukcje zawodnicze wachaja sie w granicy 8-10kg to sa rowery do wyscigów
dla ludzi z zacieciem sportowym w sam raz nadaja sie rowerki 11-14kg
a dla tych co lubia jezdzic rekrecyjnie spokojnie to wszystko w góre czyli 15-20 kg
mam nadzieje ze co nieco rozwialem obawy co do zakupu rowerka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
monikab91
DONT armando-fernando-don-juan0-dupcing
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 1606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Katowice- Brynów;) Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 18:20, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a ja mam problem z nowo zakupionym rowerem :( bardzo możliwe, ze to dlatego, iż kupiłam jeden z tańszych modeli ale może ktoś mi wytłumaczy, dlaczego nie mogę na nowiuśkim rowerze zmieniać przerzutek? pomocy!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moscik87
LION KING
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 1730
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Katowice-Ligota Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 23:12, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
hmm ciezka sprawa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
monikab91
DONT armando-fernando-don-juan0-dupcing
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 1606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Katowice- Brynów;) Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 19:36, 28 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
też tak myślę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moscik87
LION KING
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 1730
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Katowice-Ligota Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:54, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
skoro nowy to pewnie jest na gwarancji w serwisie powinni za free ci to zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
monikab91
DONT armando-fernando-don-juan0-dupcing
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 1606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Katowice- Brynów;) Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 11:31, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no siostrze zrobili tak, że może zmieniać, ale potem się okazało, że tylko częściowo zna się na tym forum ktoś w tym temacie? bo nie chce mi się ciągle zasuwać na najlżejszej przerzutce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moscik87
LION KING
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 1730
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Katowice-Ligota Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:55, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a gdzie kupiłas rower? mam nadzieje ze nie w tesco czy realu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
monikab91
DONT armando-fernando-don-juan0-dupcing
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 1606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Katowice- Brynów;) Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 20:47, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
hm... no to trafiłeś usiałam kupić coś taniego, więc kupiłam w realu :(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moscik87
LION KING
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 1730
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Katowice-Ligota Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:06, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a ile zapłaciłaś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
monikab91
DONT armando-fernando-don-juan0-dupcing
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 1606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Katowice- Brynów;) Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Sob 21:36, 30 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
500 - mówiłam, ze najtańszy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez monikab91 dnia Sob 21:36, 30 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moscik87
LION KING
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 1730
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Katowice-Ligota Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:17, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
to nie taki tani widziałem tańsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
monikab91
DONT armando-fernando-don-juan0-dupcing
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 1606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Katowice- Brynów;) Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 18:17, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no, ale jest mimo to jednym z tańszych, bo były lepsze i droższe, ale niestety nie na moją skromną kieszeń
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moscik87
LION KING
Dołączył: 10 Wrz 2008
Posty: 1730
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Katowice-Ligota Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:17, 01 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a jakiej marki jest rower?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
monikab91
DONT armando-fernando-don-juan0-dupcing
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 1606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Katowice- Brynów;) Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 16:28, 02 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
yyy... nie wiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki
Administrator
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 5472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 15:31, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
do regulacji masz linke z przerzutki ewetualnie sam mechanizm przy kole
koszt takiej zabawy 25-50zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
monikab91
DONT armando-fernando-don-juan0-dupcing
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 1606
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Katowice- Brynów;) Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Śro 17:06, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
no to pozamiatane
a jest tu ktoś kto się na tym zna i zrobi mi to nieco taniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|